Gezocht: Managing Director FFWD Wheels

Fast Forward Wheels in Zwolle is een jong en internationaal opererend dynamisch bedrijf dat één van de toonaangevende merken is op het gebied van high-end carbon fietswielen. Het bedrijf bestaat 12,5-jarig en is sinds 2012 onderdeel van AGU Holding BV.

De ideale kandidaat is een stevige en ondernemende persoonlijkheid met ruime ervaring in het op- en uitbouwen van gelijkwaardige relaties in de fietsbranche. Ben jij een commerciële en visionaire bouwer die op een natuurlijke en inspirerende wijze leiding geeft aan een team van 10 gemotiveerde medewerkers, heb jij oog voor de nieuwste ontwikkelingen in de markt, ben jij een merkenbouwer en inspirator op creativiteit en persoonlijke ontwikkeling? Dan ben je bij ons op de juiste plaats!

Te behalen resultaten

·       Aantrekken van new business, in beeld brengen van kansen in de markt en het definiëren van proposities

zijn een aantal kerntaken;

·       Bouwt uitgebreide en effectieve netwerken op van contacten (zowel intern als extern);

·       Bepaalt de strategische koers en zorgt voor verdere professionalisering;

·       Neemt snelle, heldere beslissingen die harde keuzes of weloverwogen risico’s met zich mee kunnen

brengen;

·       Blijft op de hoogte van ontwikkelingen en trends in de markt;

·       Beheerst kosten en denkt in termen van winst, verlies, toegevoegde waarde en cash flow.

Heb jij;

·       Universitair werk en denk niveau

·       10+ jaar leidinggevende ervaring waarvan minimaal 5 jaar P&L verantwoordelijkheid en aantoonbare

prestaties

·       Strategisch ondernemer met commercieel signatuur die kan bouwen en een lange termijnvisie heeft maar

tegelijkertijd hands on kan opereren

·       Sterke marketing achtergrond, voornamelijk in het online domein

·       Internationale werkervaring en ruime ervaring in een productie omgeving

·       Ervaring in het aansturen van een project gedreven organisatie

·       Sterk in stellen van prioriteiten en besluitvorming

·       Communiceert effectief en weet verbindingen te leggen en overkoepelend procesmatig te sturen; Is

waardeketen denkend en opererend

·       Kennis van of ervaring in de fietsmarkt is een pre.

Dan komen we graag in contact met jou!

Herken jij jezelf in bovenstaande functie en denk jij een waardevolle bijdrage te kunnen leveren aan ons team? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar Ina de Groot, HR Manager AGU Holding. Mail: werkenbij@agu.nl

Ontvang het laatste Fast Forward Wheels nieuws via RSS.