FFWD VERWELKOMT JASPER NIJKAMP ALS NIEUWE KRACHT IN DE BENELUX

Met ingang van april kondigt FFWD Wheels, de vaste waarde in de wereld van high-end carbon fietswielen, de aanstelling van Jasper Nijkamp aan als nieuwe Sales Promotor in de Benelux. Deze stap markeert een belangrijk moment in onze aanhoudende drang naar het leveren van innovatie, kwaliteit en uitmuntende service.

Na de succesvolle lancering van de nieuwe OUTLAW mountainbike wielen in 2023 en de high-end RAW collectie begin dit jaar, blijft FFWD Wheels de lat steeds een stukje hoger leggen. Jasper's rol zal cruciaal zijn in het niet alleen behouden van onze reputatie voor uitstekende wielen en service, maar ook in het versterken van onze positie op het gebied van merkaandacht, productpromotie en de introductie van nieuwe collecties.

Door continu in contact te blijven, kunnen we onze beloften op het gebied van kwaliteit, betrouwbaarheid en continuïteit waarmaken. Jasper's expertise en enthousiasme zijn van onschatbare waarde om deze doelen te bereiken. Zijn focus zal liggen op directe ondersteuning van onze dealers, met bijzondere aandacht voor service en sales. Zijn aanwezigheid bij en deelname aan evenementen zal onze visie verder uitdragen en de zichtbaarheid vergroten. Naast onze eigen investering in het dealer netwerk zal de samenwerking met AGU als distributeur blijven bestaan en zetten we in op een sterke duo-strategie.

Werken bij FFWD Wheels voelt als thuiskomen in een team waar iedereen dezelfde passie deelt. In een gezond bedrijf met een stabiele voorraadpositie en een geweldig team om me heen, kijk ik ernaar uit om samen met sterke partners ons netwerk verder uit te bouwen,  Jasper Nijkamp.

Met slechts twee jaar verwijderd van ons 20-jarig jubileum zetten we bij FFWD Wheels onze traditie van innovatie, kwaliteit en betrouwbaarheid voort. Samen met Jasper kijken we uit naar een toekomst waarin we onze belofte van de best mogelijke service blijven waarmaken en versterken. Voor een breed scala aan fietsdisciplines in de wielersport op elk niveau en een sterk bereikbaar productprogramma. Welkom in ons team, Jasper!

Neem voor meer info contact met ons op via info@ffwd.com

Of met Jasper via jasper@ffwd.com

Jasper_CircleBG.png
  • png

Ontvang het laatste Fast Forward Wheels nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL