FFWD Wheels zoekt collega!

Fast Forward, onderdeel van de AGU Holding, is een jong en internationaal opererend dynamisch bedrijf dat één van de toonaangevende merken is op het gebied van high-end carbon fietswielen. In ons team is een plek vrijgekomen voor een nieuwe

Service Medewerker (Full-Time)

Ben jij op zoek naar die leuke en unieke baan in de fietsbranche? Heb jij een passie voor de wielersport? Ben je iemand die de lat hoog legt en nauwkeurig werkt…

Kom dan ons FFWD team versterken!

Je voornaamste taken als Service Medewerker zullen zijn:

·     Oplossen van technische vraagstukken bij onze klanten,dit kan zowel telefonisch, per e-mail of “on the spot” zijn

·     Het uitvoeren van kwaliteitstesten op nieuwe producten

·     Het volledig reviseren van wielen (van A tot Z)

·     Het vervangen van kleine onderdelen aan de wielen

·     Het verzend klaar maken en uiteindelijk fysiek verzenden van de wielen

Wat zoeken wij?

·      Je beschikt over een technische opleiding en/of werkervaring “Fietstechniek” is een pré

·      Je hebt ervaring in de sportfietsbranche

·      Je bent een teamspeler met passie voor de wieler sport

·      Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor details

·      Je bent woonachtig in de omgeving van Zwolle of bereid om ervoor te reizen

·      Je hebt kennis van de Engelse taal in woord en geschrift

·      Je hebt minimaal VMBO niveau of hoger

Wat bieden wij?

Een marktconform salaris en korting op al onze producten. Samenwerken met inspirerende en gezellige collega’s. Daarnaast de mogelijkheid om mee te denken om onze service naar de klant nog beter te doen.

Herken je jezelf in het profiel? Mail dan snel je CV met motivatie naar Jacco Zijderveld: jacco@ffwd.com of heb je nog aanvullende vragen dan kun je die ook via dit email adres aan hem stellen.

Over Fast Forward Wheels

Building fast, strong carbon wheels: that was our goal as we started our company FFWD Wheels in the year of 2006. Craftsmanship, high quality and durability are our most important values. In a few years of time FFWD Wheels has grown into a company with a global distribution network and a solid reputation.

All FFWD Wheels are handmade at our company in the Dutch town of Zwolle. Our wheel builders pay close attention to every wheel. This leads to wheels which are feather light and strong as iron: FFWD Wheels are no mass product. FFWD Wheels are of high quality, hand built in the Netherlands.

FFWD Wheels does not only produce high-end wheels for the Road, we also build wheels for the Track, Cyclocross, Triathlon and MTB.

ffwd.com